Vis enkelt innlegg
Gammel 10-02-09, 23:49   #18
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shampo å anbefale til hodebunn med psoriasis?

Jeg har slitt veldig med psoriasis i hodebunnen tidligere og har prøvd vanvittig mye forskjellig shampoer. Det som klarer og holde det i sjakk er KMS sin dandruff shampo. Den skal være god til problemhodebunn og psoriasis. Bruker jeg den 2-3 ganger i uka så går det veldig bra. Bruker vanlig balsam for sensitiv hodebunn etterpå fordi jeg må ha balsam i håret. Vet ikke om KMS har en egen balsam også. Men la shampoen virke noen minutter i håret før du skyller ut. Fås kjøpt på div. frisørsalonger i alle fall.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat