Vis enkelt innlegg
Gammel 25-06-10, 12:07   #9
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har oppgradert kjøkkenet

Opprinnelig lagt inn av Juste, her.

IKEA er helt klart mest for pengene. Ingen i nærheten en gang. Jeg ville dog kjøpt vask/armatur et annet sted.

Jeg skulle akkurat til å si det. IKEA har flotte, gode kjøkken i dag, men akkurat det som skal under vasken ville jeg ikke kjøpt der. Vi fikk "kjeft" av rørleggeren der vi bodde før, fordi vi hadde kjøpt vårt der, det er elendig. Men selve kjøkkenet er knall.
Vi har innebygget ovn og koketopp fra IKEA, det er helt ok men jeg ville ikke kjøpt det igjen.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat