Tråd: Evernote
Vis enkelt innlegg
Gammel 10-03-13, 19:20   #10
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Evernote

Nå har jeg vært inne i min evernotes, og jeg skjønner ikke helt hva du har problemer med? Alle notatene lagres etter dato, og er sortert etter måned de er laget. Øverst kan du velge om du skal ha dem sortert etter når de er laget, oppdatert, eller tittel (alfabetisk). Om du gir dem fornuftige titler burde de være lette å finne igjen. Trykker du på Notebooks øverst til venstre kan du lage ulike noatbøker og sortere notatene i disse.

Når du er inne i et notat kan du trykke på firkanten med pil i, og f.eks. velge å sende det via Mail til deg selv. Derifra kan du klippe ut teksten og lime det inn i hvilket som helst program du vil.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat