Vis enkelt innlegg
Gammel 01-01-13, 12:14   #1
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Melkefri graut til baby, 8 mnd.

Vi har fått baby i hus Det er veldig koselig! Det er ein liten familie på mannen min si side som er komme, flyttande frå eit anna land. Guten har melke- og eggeallergi (protein). I heimlandet har dei kjøpt Hipp melkefri graut til han, men vi greier ikkje finne samme produktet her! Det verkar som at det ikkje finst? Dei har kjøpt eit anna - Sinlac trur eg, men den har visst mykje sukker? Så har vi drøfta om vi skal knuse opp glutenfri havregryn til mjøl, og koke graut av det - men da er det kanskje best om vi blandar med melkefri MME? Mora er litt bekymra for at det kan bli litt vel mykje fiber for ein litt ømtålig mage. Forøvrig har eg godt utvalg av hirsemjøl, rismjøl og etc (jentungen har cøliaki). Kan eg bruke dette til noko?

Er det nokon som har råd å gi når det gjeld melkefrie barnegraut her til lands?

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat