Vis enkelt innlegg
Gammel 23-01-22, 14:17   #6
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.911
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken muskel trener jeg når...

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Jeg prøver å få tak i hvilken muskel det er som gjør vondt. For det er en muskel som jeg kjenner gjør vondt når jeg går mye oppoverbakker.
En muskel som ligger litt på utsiden av låret, og så er det ømt opp mot muskelfestet ved hoftekulen.

Jeg vil liksom få et bedre tak på denne muskelen slik at jeg både kan trene og tøye den bedre.

Jeg har en hofteskade, og som følge av den hadde jeg hovent og betent muskel og muskelfeste i quadriceps. Da gjorde det vondt fra utsiden av hoftekulen, og ned langs låret.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat