Vis enkelt innlegg
Gammel 02-10-23, 10:23   #11
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.219
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Industrioppvaskmaskin?

Jeg har brukt en slik en på jobb tidligere, men det er lenge siden. Husker jeg elsket at det gikk så raskt.

Det er ting i beskrivelsen jeg stusser på (språket er automatisk oversatt, og dermed dårlig!), og som jeg definitivt ville undersøkt nærmere:

Sitat:

Vær oppmerksom på enheten kan betjenes med en varmvannstilkobling, så vel som med kaldtvannstilkobling. Verdiene til spyleprogrammene kan bare garanteres med varmtvannstilkobling.

Jeg trodde først at dette betydde at maskinen ikke varmer opp vann i det hele tatt, men siden det er forskjellig temperatur på vasking (55 grader) vs skylling (85 grader), så varmer nok maskinen opp noe. Hvordan dette fungerer, ville jeg sjekket.

Sitat:

For jevn skylling anbefaler vi å avkalkere enhet og komponentene regelmessig!
Dersom du har brukt avkalkingsmiddel oppstrøms, må du være oppmerksom på etter ca. 1500 - 2000 Liter annstrømmen må regenereres. Den faktiske maksimale strømningshastigheten avhenger av vannhardheten.

Hvor ofte betyr dette at man må avkalke? Og hvor vanskelig er dette? (Vanligvis er vel ikke norsk vann plaget av mye kalk, men jeg har likevel måttet avkalke kaffemaskiner gjentatte ganger, så ...)

Sitat:

Schuko-kontakt ikke inkludert i leveringsomfanget

Er det kun en ekstra kostnad for å få montert på en schuko-kontakt, eller innebærer det andre grep?

Sitat:

Enkel vegger oppvaskmaskin uten avløpspumpe

Usikker på hva "enkel vegger" betyr, men uten avløpspumpe? Hva innebærer det, egentlig?

Dette er ikke en maskin jeg ville kjøpt på nett uten først å ha snakket med de som selger den for å forsikre meg om at den kan fungere i et privat hushold. Og - kjenner du til firmaet fra før av? Jeg forsøkte å søke opp informasjon, men syns ikke det var enkelt å finne. Den internasjonale siden får delvis stryk på Trustpilot samt at den står merket med at mange anmeldelser er fjernet fordi de framstår som kjøpt og falske. Den norske siden har to anmeldelser hvor den ene er negativ og den andre er noe uforståelig. Jeg er skeptisk.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat