Vis enkelt innlegg
Gammel 22-12-17, 22:41   #192
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.965
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Det er en interessant dynamikk. «Alle» vet at dette var Giskes fremferd. Jeg visste i hvert fall, og jeg er ikke politisk aktiv (jeg har møtt ham flere ganger, men da i andre og private roller).

Det jeg tror ham på er at han først nå skjønner at det han har gjort er over streken. Fordi det tidligere ble akseptert en helt annen fremferd hos folk med sjefsroller. Ikke at det var riktig, men at det var «sånn det var».

Det er jo nettopp det denne tråden handlet om. At vi finner oss i så mye. Jeg var 10 år i bank/finans på starten av 2000-tallet. Og det som rulles opp nå er sånt vi bare fant oss i. Det er ikke greit, men jeg var av typen som bare ristet det av meg. Og det gikk ikke inn på meg. Sikkert fordi jeg tenkte at det var akseptabelt jeg også, og noe vi bare måtte takle.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat