Vis enkelt innlegg
Gammel 20-04-18, 22:35   #262
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.392
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg har også en slik i panna, og kan dønn ærlig si at det ikke plager meg. Reagerer ikke på utseendet til verken Candy eller Elise som har delt bilder i tråden. De fleste på min alder har litt rynker, men jeg synes likevel ikke de ser gamle ut. Det er som regel stor forskjell på en 45-åring og en 65-åring når det gjelder rynker.

Akkurat dette handler vel ikke om at man ser gammel ut, men at man ser sint eller negativ ut. Og det gjelder kanskje særlig de som har denne tydelig når de er helt unge, før de har rynker andre steder. Når man kommer et stykke opp i 40-årene så er det jo så mange andre som har litt rynker, både slik som denne og andre steder, så da er det vel ikke så vanlig at folk reagerer og kobler det til negativ sinnsstemning.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat