Vis enkelt innlegg
Gammel 27-03-17, 22:44   #5
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Elev slått bevisstløs i skolegården

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg håper ikke det finnes foreldre som oppriktig ønsker å utøve vold mot fjortenåringer (selv om det nok gjør det), men det er jo veldig mye mellom å reagere rasjonelt og å ta hevn da.

Jeg tror ganske sikkert foreldre klarer og styre seg. Tankene er kanskje der, men det er langt fra tanke til handling. Det jeg tenker kan skje er at det blir lynsjestemning mot de som mobber blant de yngre mht hvordan skoleledelsen har taklet denne situasjonen.

Det jeg spør meg er om rektor og andre er kompetente til å besitte sine stillinger? Bør vurderingsevnen til ledelsen evalueres og evt få konsekvenser? Eller er det som Oslo78 skriver - de er bundet til byråkratiske lover og regler som ikke fører frem.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat