Vis enkelt innlegg
Gammel 01-10-21, 10:05   #6
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.933
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjester som ikke går hjem "i rimelig tid"

Jeg er et uforbederlig A menneske. Hvis noen blir sittende til midnatt hos meg så er jeg så trett at jeg har det direkte fysisk vondt. Det hender selvsagt at jeg klarer å sitte lengre, her for noen uker siden satt jeg oppe til 2 en kveld, men det er veldig sjelden.

Dersom det mest er mannens gjester så kan jeg finne på å unnskylde meg, si at jeg ikke vil kaste noen ut, men at jeg må gå og legge meg. Mannen har ingenting imot å fremdeles sitte oppe.

Dersom det er felles venner eller mest mine så kan jeg finne på å si at nå må jeg be dere om å gå, for nå er jeg så trett at jeg ikke klarer det lengre.

Jeg prøver hardt å ikke gjøre det på en uhøflig måte. Men jeg ser ingen grunn til å sitte der og ha det vondt.

Blå er aktiv nå   Svar med sitat