Vis enkelt innlegg
Gammel 23-09-18, 16:55   #6
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bjørnebærlignende bær på vanlig plante rundt Middelhavet?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Bare vit at den er giftig, så ingen tar feil og spiser noe de tror er et bjørnebær. Tror ikke du får den til å overleve ute, selv på sørvestlandet, men det er jo bare å prøve.

Jeg tenkte å ta den inn i vinter.

Jeg har googlet og ser at det er ulike meninger om den er giftig eller ikke, men uansett er det jo ikke et bær som er nødvendig å spise, liksom. Men planten er fin! Den jeg har hjemme er riktblomstrende og nydelig, selv nå, etter en storm. Plantene jeg ser her jeg er nå er langt mer glisne, men de vokser jo tross alt ute hele året.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat