Vis enkelt innlegg
Gammel 02-05-17, 16:00   #15
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal jeg ha på meg i konfirmasjonen?

Jeg skal gå med en (ganske ny) lys kjole med burgunderrødt mønster, og en lang (ny) burgunder jakke i tynn ull utenpå dersom det trengs ute. Tynne strømper og høyhælte sko som passer til. Syns jo et nesten hvilket som helst pent antrekk går fint an for en konfirmantmor. Jeg hadde noe mer drakt-aktig også en gang mener jeg å huske.

For min egen del er det en dag å kle seg litt "voksent" - altså ikke dagen jeg tar på mitt korteste skjørt. Tenkte kanskje mer på det da jeg var blant de yngste konfirmantmødrene enn jeg gjør nå, med nummer fire..

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat