Vis enkelt innlegg
Gammel 22-08-16, 19:34   #62
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.545
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Peptalk med gutta våre

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg har når begynt på ca 10 innlegg bare for å slette igjen - men jeg prøver. Kvinneforakt er en reell ting. Det er bare å lese teksten på en random russelåt, så ser man tegningen.

Man trenger ikke lese russelåter engang. Russelåter er jo en veldig spesiell sjanger helt i en ekstrem yttergrense, synes jeg, beregnet på et veldig smalt publikum. Jeg hører mye hiphop og der er det også veldig sånn. Jeg opplever at de norske rapperne blir verre og verre på dette feltet, og jeg synes det er så kjipt. De beveger seg i feil retning.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat