Vis enkelt innlegg
Gammel 28-08-17, 10:19   #13
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har noen blottet seg for deg på internett? Eller overskredet andre seksuelle gren

Vet ikke helt om jeg er med på at det er et underkommunisert problem, det er vel et stadig tema på ymse nettsteder, både humor og annet, med alle disse dick pics-ene?

Uønskede henvendelser fra menn som ønsker seg et sidesprang i hverdagen er ikke helt uvanlig, men det er jo stort sett fra folk jeg kjenner, da, og de har i det minste vett til å ikke sende bilde av tissen sin. Da jeg jobbet i klesbutikk hadde vi en fyr innom til stadighet som koste seg med å, eh, kose seg i prøverommet, det var ganske motbydelig, men vekterne hev ham ut jevnlig.

Jeg oppdrar mine sønner til å bli smarte nok til å skjønne veien til en partners hjerte, og at den ikke går via å sende uønskede nudes, og har tenkt til å oppdra min datter til det samme, egentlig.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat