Vis enkelt innlegg
Gammel 27-07-16, 16:30   #54
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.165
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor skal vi feire sølvbryllup?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Hvis dere skal til Santorini, bo for all del på calderasida. Om man bor i Kamari, mister man jo den daglige tilgangen til alt som er spektakulært med Santorini. Det fineste jeg vet om, er å bo i fjellhulehus i Oia. Det er flere hotellanlegg der med hulehus og basseng – det synes jeg dere skal.

Ja til alt dette. Oia er en veldig "fin" by (som i "jålete" eller "pyntet") også, særlig i gresk sammenheng - mange veldig velkledte folk, fine restauranter, påkostede butikker og slikt. Tror man føler seg mindre overpyntet med sølvkjole der enn de fleste andre steder jeg har vært i Hellas.

Jeg vil altså absolutt anbefale Oia, ikke Kamari (og ikke Fira heller, tror jeg, uten at jeg har gjort stort annet der enn å rusle litt rundt i forbindelse med bussbytte).

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat