Vis enkelt innlegg
Gammel 26-09-18, 15:17   #34
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den evige jakten på den perfekte stekepannen

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Jernpanner er noe annet. Var litt slepphendt med presisering. "Teflonpanner er forbruksvare." Ble sagt av en eller annen kokk som sa de varte 1-2 måneder på et restaurantkjøkken, og man kunne like gjerne kjøpe ikea som svindyrt.

Joda, men vi driver ikke et restaurantkjøkken, og om det er slik at det er umlig å få teflonpanner til å vare mer enn to år av gangen så dropper jeg dem, rett og slett. Jeg greide meg fint uten intil for få år siden. Teflonbelegget inneholder jo blant annet fluor, som ikke er bare-bare å hive heller.

Men seff, det er SÅ digg med slippbelegg, så jeg vil jo helst finne en panne det går an å bruke over tid.

__________________


Sist redigert av Tallulah : 26-09-18 kl 15:26.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat