Vis enkelt innlegg
Gammel 09-11-18, 06:37   #22
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.389
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan kan jeg øke kosefaktoren her?

Alt er nytt så ikke noe som er der foruten bordene skal skiftes ut. Teppet er fra Ikea så det kostet ikke en formue så det kan byttes ut med tiden, men her kommer små føtter med sand mellom tærne, vått badetøy og en skivmpende bøtte med krabber i hånden komme løpende så vi må ha noe som ikke koster for mye, føler vi. Vi har vurdert lysere bord, ref min andre tråd om treslag, men har ikke funnet noe enda. Veggene er nymalte og kommer ikke å males om nå (hele denne delen av huset er nytt).

Mange flotte forslag og mye av det der skriver har jeg tenkt på selv, men jeg trenger konkrete forslag. Gi meg mer enn gjerne det, med bilder eller linker. Takk for all hjelp så langt.


Sist redigert av Pelen : 09-11-18 kl 07:00.
Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat