Vis enkelt innlegg
Gammel 10-03-10, 13:17   #10
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.030
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken bil skal jeg kjøpe?

Svigermor har Nissan Qashqai, jeg vil påstå at den ikke er større særlig større bak en bmw x1, altså ca, 3-serie, og det er veldig lite altså! Det er fullt i baggasjerommet når hun drar på tur med det sitt lille hundebur og en minikoffer. Barnevogn og utstyr til en familie på fire tror jeg rett og slett ikke er mulig.
I tillegg synes jeg at den har litt sånn "billigpreg". Hun har alt av ekstrautsyr, skinnseter, automat etc.etc. alikevel synes jeg den virker litt skranglete. Det bråker veldig inni cupèen når man kjører og den er "skvetten på rattet". M.a.o. var jeg ikke imponert Men, man får mye bil for pengene da, det gjør man vel egentlig med alt av japanske biler.

Jeg ser du ikke er spes. gira på SUV, men hva med 5-serie xd da? Eller de nye stasjonsvognene (E og C klasse) fra mercedes? De er iallefall romslige og de har fått ny look og ser mye bedre ut nå enn for ett par år siden.

Små SUVs som Volkswagen Tiguan eller Ford Kuga kan kanskje være noe å se på? Jeg har prøvekjørt Tiguan og synes den var ok, men hvordan plassen er bak er jeg ikke sikker på.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat