Vis enkelt innlegg
Gammel 05-05-19, 23:14   #39
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.060
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 17. mai når barna er store

Jeg tror jeg ville bedt inn naboer til selskap dersom jeg ikke hadde trengt å være ned på skolen, da kunne jeg jo fikset i stand mens de andre var der. Særlig i år hvor det er en fredag. Ville fikset noe uformelt. Vi har ingen familietradisjoner med utvidet familie denne dagen, mine foreldre har egen fest med så omfattende forberedelser at det kun er et par år de har kommet til byen for å se på barnebarna i toget (de prioriterer dem ellers altså, så det er helt greit for meg, selv om jeg ikke forstår at de velger på den måten. Hadde ikke orket lage mat hele dagen om det var meg).

Slik det er nå er vi helt ute av stand til å ha noe som helst selskap og ikke orker vi gå bort heller, så det har jeg bare droppet å tenke på.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat