Vis enkelt innlegg
Gammel 08-09-18, 09:06   #15
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.339
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vaskemaskin, hvilke merker er bra?

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Jeg har nettopp kjøpt en vaskemaskin fra Samsung, hatt den i en måneds tid. Den var ganske dyr, valgt ut etter metoden "hvilken butikk kan levere først, og hva har de på lager som tar mange kilo og har en haug med omdreininger". Enn så lenge er jeg veldig fornøyd. Jeg får melding på telefonen når den er ferdig, det er gøy. :enkel sjel:. Vasker rent.

Vi har hatt vår Samsung et par måneder, innkjøpt etter nøyaktig samme kriterier, men den virker bra i drift. Praktisk med mateluke, jeg glemmer alltid å putte i noe.

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Min spiler en lystig melodi når den er ferdig.

Og min spiller en lystig melodi som jeg har SKRUDD AV. Ah. Det var godt, det.

Før Samsungen hadde vi en Electrolux. Den var ødelagt flere ganger, måtte ha ny pumpe og helt ny elektronikk, og sjøl om kundeservice og reparasjon fungerte bra, så var vi ikke så veldig imponert over maskinen. Mannen reparerte den sjøl et par ganger også, da den streika nå sist ga vi opp. Hadde den 11 år. Tørketrommel-Electroluxen blei kjøpt samtidig, og den varte bare 6-7 år. Arvtageren er en Miele som har fungert problemfritt i de 3-4 åra siden innkjøp.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat