Vis enkelt innlegg
Gammel 09-08-18, 15:03   #17
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.499
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fordommer om nordmenn

Jeg tror en av de mest nøyaktige beskrivelsene jeg har hørt om nordmenn kom fra en kinesisk kollega. Hun mente at når det gjaldt friluftsaktiviteter var nordmenn helt rart opptatt av å ha det beste utstyret til enhver tid. Ekspedisjonsutstyr for en tur i marka, og sykkel til 100 000 for å sykle til jobben. Det stemmer jo veldig.

Og Norwegian Fridays da, som en annen (britisk) kollega kaller det. Det betyr at man aldri kan legge møter til etter lunsj på en fredag, da er alle på hytta.

Mannen min (britisk) ble maks sjokkert en av de første dagene på jobb i Norge. Han satt i møte med en annen person, og plutselig var klokka fire. Kollegaen reiste seg, annonserte at han skulle hente i barnehagen, og gikk. Mannen ble helt sjokkert, "han bare GIKK! Midt i møtet!". Han har skjønt greia nå da.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat