Vis enkelt innlegg
Gammel 17-08-20, 19:07   #24
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tik Tok - jeg trenger innspill :vilha:

Opprinnelig lagt inn av Carpe Diem, her.

Jeg har Tik Tok. Min oppsummering er at det er en kanal for tidsfordriv, med mye rart innhold.
Det er mange som burde beskyttes mot seg selv, som legger ut diverse innlegg av ymse art, mange triste skjebner med sykdommer, rus og ulike sårbare livssituasjoner. Men det er også mange flotte videoer preget av livsglede, vitalitet og humor. Jeg har også fått opp en del med voksent innhold, uten at jeg aktivt har søkt på det, som f eks Bdsm.
Jeg tenker det kan være skremmende for barn å få opp en en del av dette, kan man redigere innstillingene slik at man kan filtrere bort innhold på stikkord f eks?

En kollega fortalte i dag at datteren hennes hadde en barnevariant, dvs at filter var på, så det er tydeligvis mulig.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat