Vis enkelt innlegg
Gammel 21-08-18, 14:56   #74
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.906
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hender det du føler deg underlegen?

Selv om det selvsagt er knyttet til følelser og opplevelse, så er jo ikke underlegenhet nødvendigvis innbilt eller uvesentlig. Mange områder er man jo underlegen andre på, det er jo ofte målbart. Spørsmålet er vel hvordan man lar opplevelsen av underlegenhet påvirke hvordan man tenker og handler. Det er der jeg prøver å ta tak for min egen del. Jeg er i en situasjon hvor jeg veldig ofte er underlegen, det er det fint lite å gjøre med. Og det er ikke spesielt konstruktivt å prøve å innbille meg selv at det ikke er sånn. Det jeg kan bli flinkere på er å ikke la det sementere min egen oppfatning av meg selv og min verdi. Men det er langt lettere sagt enn gjort.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat