Vis enkelt innlegg
Gammel 27-09-17, 08:33   #21
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.462
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Realitetsorientering søkes, om baderomsoppussing

Jeg hadde et 17 m2 stort, uinnredet rom som jeg gjorde om til bad, vaskerom og bod. Det var sluk og rør i rommet, men måtte ha en del rørleggerarbeide og elektriker. Hadde en snekker som var min kontakt, og han hadde håndtverkere som kom og fikset det som trengte spesialkompetanse. Jeg valgte de billigste våtromsplatene der det var nødvendig å ha vanntette skott og tapetserte med våtromsstrie og malte over med våtromsmaling i resten av rommet. På gulvet fikk jeg belegg, som er veldig fint og jeg er superfornøyd med det! Håndverkerne brukte det som jeg hadde kjøpt av varer, så jeg kunne finne bargains, ikke kjøpe gjennom dem. Baderomsinnredningen er for eksempel fra Ikea, kjøpt på Family-tilbud med 30% rabatt. Jeg vil si at det til sammen kom på ca. 200 000, med å sette opp vegger etc.

Jeg malte taket selv, og tapetserte og malte alt av vegger, slik at det ikke ble en utgift.
Veldig fornøyd med resultatet

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat