Vis enkelt innlegg
Gammel 19-12-16, 13:35   #45
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.802
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ikke at vi skal ha hund, men hvis...

Jeg ser også litt på spanieler. Vi har lovet ungene at vi skal diskutere det å få ny hund i hus igjen når de blir større. Vi har hatt golden, så en spaniel vil for oss uansett røyte betraktelig mindre. Spanieler virker som greie brukshunder man kan være litt aktiv med, og samtidig fungerer de som fine familiehunder.

Det som hindrer meg i at vi skaffer oss hund nå, er at det krever en del i starten. Kurs, trening, og det at hunden får brukt seg. Kabalen må liksom gå opp med unger som skal hit og dit på aktiviteter, og samtidig kunne få plass til noen kurs og treninger. Jeg er veldig glad i å trene lydighet, så skal vi ha ny hund igjen, så ønsker jeg å være aktiv i en klubb som har lydighetstreningsgruppe.

Og så er det jo valpetiden da, med tilvenning til å være alene hjemme. Ingen av oss har en jobb hvor vi kan ha med hund .. Så det er ikke helt enkelt å få det til.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat