Vis enkelt innlegg
Gammel 27-12-11, 02:04   #44
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.219
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor mange frysere har dere?

Vi har to kombiskap. Det ene står på vaskerommet og er kun påslått ved spesielle anledninger, rundt jul, påske og hvis vi har mange gjester. Kombiskapet på kjøkkenet har 2,5 skuff. Den øverste er reservert til brød, nr 2 er til frosne bær og restemat. Den nederste er middagsmat, fisk og lignende.

Jeg savner ikke større fryser selv om jeg skjønner at det kan være lurt om man jakter, fisker eller sanker inn større mengder med frukt og bær.


Det jeg savner er et større kjøleskap, hvis det vi har nå går i stykker, tror jeg vi ville ha kjøpt et skap som kun er kjøleskap, helst et med flere soner, slik at frukt og grønt får det bedre.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat