Vis enkelt innlegg
Gammel 11-02-20, 12:14   #6
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om robotstøvsugere

Jeg fant ut at jeg brukte mer tid på å flytte opp stoler og sette dem tilbake igjen, og flytte unna annet som stod på gulvet, enn jeg brukte på å faktisk støvsuge, så vi solgte vår etter at den hadde stått parkert i halvannet år. :hjelpsom:

Hunden din kommer til å gå bananas forresten. Det gjorde i alle fall hundene til min søster da de var på besøk. Du kan ikke stole på vesen som beveger seg fritt rundt på egenhånd, uten å ha en lukt ... (kan nevne at de startet den selv, ved å vimse borti knappen som utløste den).

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat