Vis enkelt innlegg
Gammel 11-02-20, 11:24   #9
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fortell meg om robotstøvsugere

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Hunden din kommer til å gå bananas forresten. Det gjorde i alle fall hundene til min søster da de var på besøk. Du kan ikke stole på vesen som beveger seg fritt rundt på egenhånd, uten å ha en lukt ... (kan nevne at de startet den selv, ved å vimse borti knappen som utløste den).

Jeg hørte nylig en historie på en podcast om noen som passet et hus i USA og kom hjem fra en gåtur og kunne høre at det var noen inne på et bad. Så de ringte politiet og de kom med våpen, skuddsikre vester og en hund for å pågripe den som hadde tatt seg inn i huset. Da de nærmet seg rommet der de hørte lydene fra reagerte de på at hunden ikke markerte for at det var noen der. Det viste seg å være en robotstøvsuger som hadde blitt stengt inne på et bad og som stanget mot veggen for å prøve å komme seg tilbake til basen sin.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat