Vis enkelt innlegg
Gammel 12-02-20, 15:12   #25
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjest i sommerbryllup? Vis meg hva du ville hatt på deg!

For meg handler ikke det med bunad om at det er hipt nok i bryllup eller ikke. I begge disse bryllupene jeg skal i kommer det nok til å være flere med bunad, tipper jeg. Jeg har en kropp som er lite forenelig med lange selskap som innebærer mye sitting i utgangspunktet, så jeg er avhengig av å ha på meg klær som er mest mulig behagelige. Kjoler funker i så måte mye bedre enn bunad.

Jeg fant en ubrukt kjole fra Floyd til salgs på Finn som jeg håper kan funke. Takk for tips, 007!

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat