Vis enkelt innlegg
Gammel 05-10-06, 17:11   #9
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.476
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mobilbruk og bilkjøring

Opprinnelig lagt inn av Ekkir, her.

Men det som irriterer mest erde som stopper på E6 for å ta en telefon
Jeg vet det ikke er lov til å snakke i mobil når man kjøre bil, såfremt man har handsfree. Men da må jeg stille spørsmål ved hva som egentlig er mest farlig; stoppe langs Norges mest trafikerte vei eller ta telefonen og si jeg ringer deg opp?

Jeg vil si det siste alternativet.

Jeg synes det tredje alternativet er best, det du ikke nevnte, nemlig å la telefonen gå til svarer, stoppe på neste mulige stopplass og sjekke mobilsvaren og eventuelt ringe tilbake.

Mobilen min ligger så langt unna at jeg ikke får tak i den når jeg kjører. Enkelt og greit. Og så har jeg ulik ringetone på mannen, søsteren min, kollegaer og venner, slik at jeg vet hvilken kategori det er som ringer.

Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat