Vis enkelt innlegg
Gammel 06-04-18, 12:38   #19
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.721
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk til kronprinsparet

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Man skal forøvrig ikke henge mye på SoMe for å ha fått med seg dette forholdet, lenge før Se&Hør skrev om det. Jeg har visst om det en god stund allerede, og jeg er ikke den ivrigste på ulike sosiale medier.

Det synes jeg er interessant. Jeg jobber mye både med og på sosiale medier, men kronprinsesse-sønnen har liksom aldri vært et tema. Ikke kongefamilien generelt heller, egentlig.

Jeg forstår jo at de reagerer på fremstillingen i Se og Hør, men det er nå engang slike reaksjoner som holder liv i den blekka der. Det er litt forventet at de skal være drøyere enn andre norske medier.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat