Vis enkelt innlegg
Gammel 09-10-08, 22:05   #4
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Droppe barneforsikring?

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Vi har droppet det (mannen jobber innen forsikring på annet felt). Jeg mener vel at helsetilbudet og støtteordninger i utgangspunktet er gode her i Norge, så det kommer an på hvor mye man ønsker å gardere seg med utbetalinger dersom noe alvorlig skulle skje. Det er klart engangsutbetalinger kan gjøre situasjoner lettere. Les alt med liten skrift før man gjør seg opp mening.

jeg har droppet det jeg også, dvs aldri hatt det på de snart 5 årene vi har hatt barn, mye pga det som skrives over her.

Har møtt så utrolig mye tyn på nettet for det: Type - er du ikke glad i ungene dine, man MÅ jo ha forsikring. Hvorfor spør jeg - jo det MÅ man jo bare.

Vi må ikke det. Utbetalingene er relativt små, og skulle noe skje som gjør at vi trenger noen hundretusen til å ta fri på jobb ifm barns sykdom (det er jo gjerne sånt som dekkes) så kan vi i så tilfelle låne det av mine foreldre, eller i en bank.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat