Vis enkelt innlegg
Gammel 12-07-12, 01:14   #402
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bøker lest i 2012

1. Noen kjenner mitt navn av Lawrence Hill. Utrolig flott. Kunne ønske at den aldri tok slutt.
2. Nøkkelvitnet av Jørn Lier Horst. Den 1. av hans bøker i serie. Er godt mulig at jeg kommer til å lese noe av han igjen.
3. Saras Nøkkel av Tatiana de Rosnay. Kjempetrist og sår å lese. Men veldig veldig fin. Har ikke sett filmen.
4. Menn som hater kvinner av Stieg Larsson. Har sett filmen 3 ganger men boken var allikevel veldig spennende hele veien. Alle detaljer kommer frem mye bedre i boken. Tror jeg må se filmen enda en gang.. Forferdelig men kjempespennende.
5. Jenta som lekte med ilden av Stieg Larsson. Skriver utrolig bra. Må lese mer...
6. Luftslottet som sprengtes av Stieg Larsson. Ny rekord, har brukt under en måned på boken. Utrolig intens og spennende. Nå skal filmene ses, på nytt.
7. Ritualer av Mo Hayder. Litt vel groteskt men veldig spennende. Har bestilt ny bok på biblioteket fra samme forfatter.
8. Den eneste ene av Jørn Lier Horst. Grei krim.
9. Hud av Mo Hayder. Skikkelig groteskt og syke saker. Men jeg liker det visst..

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat