Sv: Bøker lest i 2012
Januar:
1. Lee Child; Slakteren. Jeg syns den var spennende.
2. Lee Child; Gjesten. Også spennende, men litt for utrolig intrikat avklaring på mysteriet.
Februar:
Mars:
3. Charlotte Brontë: Jane Eyre. En klassiker. Språket er litt i overkant for pompøst til at jeg klarer å elske den.
4. Jack London: Når villdyret våkner. En fin bok.
5. Jack London: Ulvehunden. Litt kjedelig, fenget meg ikke.
6. Gwen Hunter: Bånd av blod. Helt ok spenningsroman.
April:
7. Gwen Hunter: Den perfekte datteren. Nervepirrende spennende.
8. Helga Flatland: Alle vil hjem, ingen vil tilbake. Digibok. En nydelig bok.
Mai:
Juni:
9. Helga Flatland. Bli hvis du kan, reis hvis du må. Digibok. Anbefales på det varmeste!
10. Jørn Lier Holst. Vinterstengt. Ok krim. E-bok.
Juli:
11. Jan Wiese. Kvinnen som kledte seg naken for sin elskede. En fin bok. Digibok.
12. Kjetil Try. La de små barn komme til meg. Spennende krim. E-bok.
__________________
2001, 2005, 2020
|