Vis enkelt innlegg
Gammel 01-05-07, 21:45   #1
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Hvilken neglelakkfarge og merke er best på tånegler?!

Jeg har en storetå som er litt misfarget (sikkert neglerotbetennelse), så jeg foretrekker å lakke tåneglene om sommeren. Finest syns jeg det er med klar lakk, men pga misfargingen må jeg ha en nyanse av en eller annen farge.

Jeg bruker mye helt enkle sandaler i hvitt og svart, dongri, hvitt og lyseblått om sommeren - og jeg gidder ikke lakke om etter antrekk, så da lurer jeg på hva som er hot og hva som er not når det gjelder tåneglfarger denne sesongen!

Og jeg vil gjerne ha tips om merke på neglelakk også. Jeg har klar underlakk fra clarins som er veldig lett å legge, den blekrosa lakken jeg har fra TN er derimot kladdete og vanskelig å få pen, så jeg tror det må være litt kvalitetsforskjell på neglelakker?

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat