Vis enkelt innlegg
Gammel 05-04-17, 11:35   #20
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Håndball J14 - vi er chicksa med blå og hvite truser

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Når noen engasjerer en produsent, og tar med alle jentene på laget til å lage sang, så kan man som forelder protestere. Jeg vil også tro at NRK har prøvd å få tak i andre foreldre for en kommentar, og da går det an å si at man var skikkelig uenig, og at dette er et soloprosjekt som denne ene pappaen har kjørt.

Hvis det er det som har skjedd ja. Han kan jo ha kjørt ganske solo, sammen med noen spillere (og foreldre som har sagt ja til premisset "lagsang").

Jeg hadde forøvrig aldri uttalt meg til media som forelder til et av barna, selv om jeg syntes det var aldri så hårreisende, for jeg har ingen interesse av at sånt assosieres med navnet mitt i googlesøk.

Hva Østlie selv sier han har fått av reaksjoner er vel ganske likegyldig.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat