Vis enkelt innlegg
Gammel 29-08-18, 12:53   #8
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sovepose og liggeunderlag

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Liggeunderlag med luft blir helt forferdelig kaldt fordi lufta kjøles ned fra bakken. En kombinasjon av luft og dun er verdt å investere i.

Til voksne vil jeg og anbefale dette, jeg har et selv (Expedit down mat ) og det er helt nydelig. Men til barn og ungdom vil jeg heller anbefale det Mammut Ajungilak Bamse Extreme, som var nevnt over her, eller tilsvarende, fordi man slipper å styre med oppblåsing (metodene for å blåse opp de der dunfylte kan være ganske krevende), og man slipper å være redd for å få hull, eller at det skal sive ut luft i løpet av natta. Det tåler røff behandling og er nærmest umulig å ødelegge, det er lett å plassere på utsiden av sekken, slik at det blir bedre plass inni, og da kan det også brukes som sitteunderlag for flere, når man raster underveis. Barn er lettere og mykere i kropp og muskler, og har ikke samme behov for mykt underlag som voksne. En annen fordel er at det ikke bråker hver gang man snur litt på seg, slik de oppblåsbare gjør. Men det må være av den tykke typen, for at det skal isolere godt nok om vinteren.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat