Vis enkelt innlegg
Gammel 11-12-18, 10:27   #6
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tenåringssjokket - overvåkning

Jeg er helt enig i at det er uakseptabelt. Samtidig så synes jeg at det at denne familien forteller om det, og at hun moren jo sier helt klart at det var veldig dumt og ødeleggende, er bra. For det er nok ikke alle som har et like prinsipielt forhold til hvor grensen går for kontroll av barna, og ikke minst tenåringer. En blir redd når gullungen plutselig forandrer seg.

Så jeg synes det er dumt å kritisere denne familien for å faktisk stå fram og være så åpne om hvordan det er å være tenåringsforeldre, hvilket sjokk det kan være når en går gjennom barndommen på skinner, ungene er greie og uproblematiske, og så bang: Så endrer alt seg i tenårene.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat