Vis enkelt innlegg
Gammel 11-12-18, 10:53   #12
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.986
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tenåringssjokket - overvåkning

Jeg synes ikke det er så lett. På trinnet til snuppa (8. klasse) har det vært store problemer med SoMe og politiet er koblet inn. Så jeg føler at jeg må følge litt med, men det er ikke så lett å vite hvor vi skal sette grensa. Men hun er tross alt bare 13 år, og derfra opp til 16 er et stykke.

Hun har flere profiler på Instagram, og jeg følger én av dem. (Det gjør også flere av foreldrene til venninner av henne.) Jeg får ikke følge den «ekstra private», og jeg har sagt det er greit.

Hun beveger seg nær grensa på en del av de tinga hun legger ut, og da prater vi sammen. Jeg nekter henne lite, men ber henne reflektere rundt ting. Hun ser poenget og moderer seg en stund, men hun synes jeg er streng. «Alle andre» har visst foreldre som ikke bryr seg.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat