Vis enkelt innlegg
Gammel 28-11-22, 12:00   #21
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.248
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Noen har overtatt boden min

Jeg tror jeg ville bedt styret om å dekke kostnadene på å få byttet lås (og bytte dør om nødvendig). Jeg hadde helt sikkert anmeldt saken og sent regning på skaden til de som har forvoldt den. Du kan også ringe forsikringen din og høre hva de mener er den beste fremgangsmåten i dette tilfellet.

Jeg er rimelig sjokkert over at noen velger å bryte seg inn, etter å ha tatt seg til rette på denne måten, og har kontakt informasjon, særlig om man er medlem i samme borettslag og bor like i nærheten av hverandre.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat