Vis enkelt innlegg
Gammel 31-05-17, 10:50   #39
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.677
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Easy Access vs. Yale Doorman

Opprinnelig lagt inn av Fakse, her.

Er det noen som har sett på hva som er tilgjengelig for leverandøren/vaktselskapet av informasjon om hvem som kommer og går i huset med de ulike systemene? Jeg liker ikke tanken på at noen skal vite dette om oss, uansett hvem det er, for det er jo privat.

Vi har ikke koblet til låsen til alarmen - Mest fordi vi er så glad i automatisk låsning når døra lukkes og at det da ikke er mulig. (må låses med kode - kanskje naturlig nok, ellers har alarmen gått mye, vi forlater jo ikke huset samtidlig alle sammen) - Den automatiske låsen har fikset både min og storebror sin (særs lite dyptliggende) husreddhet.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat