Vis enkelt innlegg
Gammel 25-03-10, 10:58   #9
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg synes definisjonen blir veldig ullen. Nå vet jeg jo hvilken tråd som sannsynligvis er bakgrunnen for dette innlegget og synes på ingen måte at uenigheter kan defineres som personangrep. På et diskusjonsforum ligger det liksom litt i kortene at man er uenige i noen saker. Jeg mener personangrep er ufine kommentarer om personen det gjelder, mens å plukke fra hverandre meningene og kalle de fjollete eller dumme bare er en ting som må beregnes. Synes jeg.

Det er jeg helt enig med deg i Blondie.

Forskjellen er når det blir argumentasjon som at DU er dum... om du skjønner. Det å kalle noens meninger fjollete det får en jo bare si, men å si at DU evner ikke ditt og datt da mener jeg det er angrep på personen.

Dette er noe som kommer innimellom og jeg syns det er greit å snakke om det.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat