Vis enkelt innlegg
Gammel 11-12-16, 11:13   #6
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.126
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vintersko/-støvler som er gode å gå i?

Lille*My, de ser fine ut, men de er så høye - hvordan fungerer de sammen med bukse? Har du buksebenet inni eller utenpå?

Lavender: De ser veldig varme og gode ut, men vil de i det hele tatt tåle sørpevær? Jeg er kjempeskeptisk til at semsket skinn skal holde seg pent gjennom en vintersesong i Oslo.

Jeg er ikke egentlig ute etter kjempevarme sko - altså, de må jo være varme, men jeg er lite frossen av meg, og hvis jeg har forede vintersko og tar tynne ullsokker inni, pleier jeg ikke å fryse, selv på det kaldeste. Men dersom de er for varme i den mildere delen av vinteren, er ikke det noe særlig. Jeg hadde liksom bare tenkt å kjøpe ett par, ikke ett varmt par som ikke tåler mildvær, og ett vanntett par som ikke er så veldig varme.

Egentlig er det sålen jeg er mest opptatt av; jeg går mye, og jeg vil ha skikkelig veigrep på vinteren. Og så tror jeg jeg vil ha noe i skoletthøyde, ikke noe som går langt oppover leggen.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat