Vis enkelt innlegg
Gammel 15-12-16, 15:21   #65
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Satire om innvandring - burde man la være?

Hvis jeg har forstått det riktig så begynte det for et par år siden med en person (helnorsk mann, så vidt jeg kunne bedømme) som kritiserte opplegget rundt skolegudstjeneste, både at den var i skoletiden og at barna skulle, som del av KRLE-faget, forberede en veldig aktiv deltagelse, blant annet ved å delta i bønn ved alteret (eller "på alteret" som vedkommende skrev, men det anter jeg var en misforståelse. ).

Så har dette åpenbart pågått som en skikkelig storm lenge, og kuliminert i en "aksjon" fra skolens siden der de har demonstrert "hvis det skal være på den måten, så kan dere se hvordan det blir!!" og fått musikklærerne til å lage disse fjolletekstene og hva har du. Og så angrer de nå som de ser reaksjonene de får.

Er det rart det er krig i verden.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat