Vis enkelt innlegg
Gammel 09-01-17, 09:55   #11
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp oss å finne sted å feriere

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Ang Italia så må noen gjerne komme med konkrete tips til bosted/by i området Garda-Venezia. Det er for mye å velge i.

Jeg har likt meg både i sør-Spania, bodd i Fuengirola og på østsiden, bodd i Albir/Alfaz del Pi og reiser gjerne tilbake til begge steder.

Jeg har ikke vært her, men en familie jeg kjenner anbefaler den, og en sesong med Mesternes Mester ble spilt inn her. 22 mil fra Venezia, 13,7 til Milano Malpensa og 51 km fra Bergamo.

"Iseosjøen er fortsatt en relativt ukjent perle blant turistene til tross for de vakre byene som pryder breddene; Iseo, Lovere og Pisogne for å nevne noen. Men den største juvelen finner dere midt i selve sjøen: Monte Isola."

http://www.in-italia.no/italia/lomba...-franciacorta/

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat