Vis enkelt innlegg
Gammel 18-09-17, 13:22   #2
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.846
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan du anbefale noen produkter til neglebånd?

Men du. Ikke bruk den på hele negleplaten da. Det er et eller annet stoff i som er skummelt sånn at du kun pensler på neglen som er utenfor huden. Kun på det hvite altså.

Etter at jeg begynte å stelle neglene mine i august i fjor så har jeg ikke hatt noe som helst problem med harde neglebånd etter at jeg begynte med negleolje.
Hva som helst funker. Men det må helst være negleolje for de har små nok molekyler som trenger ned i neglen.
Jeg bruker en fra CND nå men begynte med en fra Sally Hansen og neglene ble fort pene av den også.

Jeg har en flaske på jobben og en på nattbordet og pensler på hele negleflaten etpar-tre ganger hver dag.

Vil også tipse om et sett fra Trind. Neglebalsam og negleforsterker i en 2pk. Kan kjøpes på Vita.
Pensle på neglebalsam så ofte du husker. Helst mange ganger om dagen de første dagene og etter en ukes tid lover jeg at neglene dine blir merkbart penere.

Jeg er så stolt av mine negler og det er mange som tror de er kunstige. Gutta mine tror også at jeg har falske negler.
Stas, for en som har vært neglebiter i 47 år.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat