Vis enkelt innlegg
Gammel 10-04-09, 13:32   #47
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 12 ulike kroppstyper hos kvinner

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.


Jeg er timeglass, og har akkurat funnet ut at jeg kler meg helt rett i forhold til deres råd.
Her er det trangt, trangt og trangt!

... kanskje med et og annet innslag av digert skjorteflak, jeg er ikke barn av 80 -tallet for ingenting ...

Jeg dras hele tiden mot om jeg skal vise litt valker og dermed litt former... eller om jeg skal forsøke å kamuflere alt. Har kommet frem til at litt fett tross alt er bedre enn å se ut som et fjelltelt.

Det er egentlig ikke så ille å ha litt fett har jeg funnet ut.. tok meg 30 år å innse.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat