Vis enkelt innlegg
Gammel 13-05-19, 15:27   #56
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det beste du kan få servert på 17. mai-frokost?

Opprinnelig lagt inn av Sissel, her.

Og jeg kan bare ikke forstå hvorfor det toget ikke kan gå litt senere, det er jo ingen grunn til at det ikke kan gå 10 eller 11 såvidt jeg kan se.

På knerten skole så går, altså som i spaserer, de fra skolen og til oppstillingsplassen i byen og deretter sløyfa opp Karl Johan osv. Til sammen er det over en mil. De blir bra slitne og jeg skjønner at de må starte tidlig.

Jeg har gått med klassen de siste årene, og forbanner de foreldrene som sender med ungene store mengder drikke på ferden. Jeg klarer altså ikke å trylle frem noen do på veien.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat