Vis enkelt innlegg
Gammel 25-11-23, 07:30   #10
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.597
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du handle nå i black week? (Ingenting er er gyldig svar :humre: )

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Input: spennende prinsipp. Du sier det ikke rett ut, men jeg tenker det er miljø du vektlegger? (Siden du støttet "fremtiden i våre hender" som er en miljøorganisasjon)

Miljø er en del av det, BF og liknende opplegg legger jo veldig opp til at vi skal kjøpe ting vi ikke trenger. Og kostnaden går til jorden og til arbeidere. Butikker som er opptatt av etisk produksjon er sjeldnere med på BF. At det ble FiVH handler nok mest om at jeg har delt dette bildet på FB hvert år siden 2015. La merke til at vi kunne spart et par tusen kroner om vi hadde ventet til nå med å kjøpe bursdag- og julegave til Storebror, men... Det plager meg ikke et sekund.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 12314225_10154452567619298_4458378058002211708_o.jpg (40,6 KB, 37 visninger)
__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat