Vis enkelt innlegg
Gammel 20-11-14, 10:34   #34
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [spinoff] Hvorfor tror du på Gud?

Jeg synes for øvrig ikke at det å tro er en lettvint løsning i det hele tatt. Jeg hadde en periode da jeg var yngre, da troen var litt sterkere. Og det var virkelig ikke en sovepute eller trøst eller hva mange velger å kalle det. Særlig i en periode hvor jeg slet en del med psyken, lurte jeg veldig på hva Guds mening med dette var, og om det var mitt lite avklarte forhold til Gud som var avgjørende. Jeg husker jeg tenkte at det hadde vært veldig mye enklere å IKKE tro.

Jeg er ikke der nå, altså. Jeg tror at en ev. gud virkelig har annet å ta seg til med enn å dille med oss enkeltpersonene på jorda.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat